Dostava

Ugovorni korisnik:

Način dostave:

M.E.T. d.o.o. (Mobiexpress) kao Ugovorni korisnik Hrvatske pošte, Overseas Expressa i GLS Hrvatska usluge dostave obavlja na području cijele Republike Hrvatske i ostatka svijeta.

Svi će naručeni proizvodi dostavljaju se u originalnoj ambalaži i pakirani kako bi se izbjeglo bilo kakvo oštećenje prilikom transporta

 

Rok dostave:

Potrošaču se roba dostavlja do ulaznih vrata mjesta prebivališta ili boravišta ili u prostore stanovanja, prema prethodnom dogovoru. Dostava naručenih proizvoda obavlja se u roku od 24 - 48 sati, najkasnije 72 sata (ovisno o mjestu dostave) osim proizvoda za koje je kupac posebno obaviješten o roku isporuke.

Svaki kupac koji odabere Overseas kurirsku službu dodatno zaprima SMS obavijest na svoj mobilni telefon o vremenu isporuke pošiljke kao i broj za online praćenje pošiljke.

Narudžbe zaprimljene do 13,00 sati radnim danom, šalju se isti dan, a narudžbe zaprimljene iza tog vremena šalju se sljedeći radni dan, osim ako se radi o danima vikenda, blagdanima i državnim praznicima. Tada se pošiljka šalje slijedeći radni dan.

Dostava na otoke: u pravilu se dostavlja unutar gore spomenutog roka osim u slučajevima u kojima tvrtka M.E.T. d.o.o. ne može utjecati (vremenski uvjeti, uvjeti uzrokovani kurirskom službom...)

 

Cijena dostave:

Za narudžbe preko 2.000,00 kn kn dostava je besplatna.

Za narudžbe do 1.999,00 kn, cijena dostave iznosi 20,00 kn.

 

Obveze potrošača:

 

Potrošač se poziva da prilikom preuzimanja proizvoda provjeri eventualna oštećenja i kompletnosti ispravnost dostavljenog paketa i odmah ih u slučaju nedostatka reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja.

Roba je osigurana od gubitka u dostavi. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju, te izvršiti plaćanje poštanskom djelatniku kada se radi o plaćanju pouzećem.

 

Potrošač prilikom uručenja treba provjeriti sadržaj pošiljke za sve pripadajuće dijelove navedene u specifikaciji proizvođača.

NAPOMENA: U slučaju da naručene proizvode ne primite u navedenom roku, molimo Vas da nas obavijestite što je prije moguće e-mailom ili telefonom kako bi što prije otklonili eventualna kašnjenja u isporuci.